TOPlist
Heli Art
Heli Art
autorský šperk, originální textilní výrobky

Jak nakupovat

Kdo prodává

Výrobcem a zároveň prodejcem zboží značky HELIART je Ing. Helena Sochová. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, nejsem plátce DPH. Sídlo mé firmy je v Opavě. Kontaktní údaje jsou uvedeny v sekci Kontakty.

Jak objednat zboží

  • prostřednictvím nákupního košíku
  • s pomocí dotazníkového formuláře zobrazeného na webových stránkách v detailu produktu,
  • prostřednictvím e-mailu heliart@seznam.cz
  • nebo telefonicky na čísle 721 667 421 v době od 9 do 18 hod

Jak zaplatit zboží

  1. Bankovním převodem na číslo účtu uvedené na faktuře, která Vám bude vystavena následně po přijetí Vaší objednávky
  2. Dobírkou prostřednictvím České pošty
  3. V hotovosti - pouze při osobním předání v sídle firmy (Opava) nebo na prodejních akcích (viz sekce Aktuality)

Možnosti doručení zboží

  1. Poštou – Balík do ruky / Doporučená zásilka / Doporučené psaní (typ zásilky bude určen podle finální velikosti balíku)
  2. Osobní vyzvednutí v prodejnách firmy OPTYS v Olomouci, Havířově, Novém Jičíně, Bílovci a Jablonci – adresy prodejen najdete na tomto odkazu http://www.optys.cz/kontakty-prodejny-v-ceske-republice-1/​​ Prodejny papírenských a výtvarných potřeb firmy OPTYS využívám pouze jako své výdejní místo, objenávky zde není možné platit. Objednané zboží Vám bude na prodejnu odesláno k vyzvednutí pouze po předchozí platbě na účet.
  3. Osobní předání - v sídle firmy (Opava) nebo na prodejních akcích (viz sekce Aktuality)

Dodací lhůta

Objednávky budou vyřízeny obvykle do tří pracovních dnů. Pokud zvolíte způsob zaplacení převodem na účet, dodací lhůta začíná běžet dnem přijetí Vaší platby.

V případě výroby na zakázku se dodací lhůta prodlužuje na 2 týdny.

Pokud nebude možné Vaši objednávku vyřídit z důvodu vyprodání konkrétního materiálu, nabídnu Vám jiné varianty výrobku, pokusím se najít řešení, které Vám bude vyhovovat.

 

Případné reklamace budou řešeny individuálně. Pokud se vyskytne problém se zbožím, kontaktujte mne prosím a dohodneme se na opravě, výměně zboží či vrácení zaplacené částky.

Aktuality

Příjem objednávek pozastaven

Vážení zákazníci, chtěla bych vám poděkovat za přízeň a váš zájem o mou práci. V současné době se však nemůžu z časových důvodů věnovat tvoření, protože se mi narodilo miminko. Věřím, že za krátký čas se mi podaří skloubit mateřské povinnosti s tvorbou a budu moci internetové objednávky opět přijímat. Děkuji za pochopení.

19.2.2019